Coronavirus - Simplon

Coronavirus

Op deze pagina informeren we je over de laatste ontwikkelingen en maatregelen rondom het coronavirus in relatie tot onze evenementen. Zodra er nieuws is, zullen we deze pagina updaten.

Laatste update: 24 september 15:40 uur

Update
Vanaf 25 september gaat ons programma door op 75% capaciteit van de zaal, zonder 1.5 meter afstand. Je kunt deze evenementen alleen bezoeken met een coronatoegangsbewijs in de vorm van een vaccinatiebewijs, herstelbewijs, of een negatief testbewijs. Dit bewijs toon je bij binnenkomst in de vorm van een QR-code. Die code is aan te maken via de CoronaCheck-app of uit te printen op papier. Om te controleren dat het coronatoegangsbewijs van jou is, vragen we je ook naar je legitimatiebewijs.

Soms kan een concert niet doorgaan in de vorm die oorspronkelijk gepland was. We zoeken dan naar een alternatieve datum: als het concert kan worden verplaatst blijven gekochte tickets geldig. Kaartkopers krijgen hierover per e-mail bericht.

Restitutie voor tickets
Tickets voor verplaatste evenementen blijven geldig. Is je event afgelast of verplaatst (en kun je niet op de nieuwe datum), dan kun je restitutie aanvragen. Mail dan naar tickets@simplon.nl o.v.v. [naam evenement] en vermeld je IBAN en volledige naam.

Vragen?
Mail naar tickets@simplon.nl, dan helpen we je graag verder.


Richtlijnen bij je bezoek aan Simplon vanaf 25 september 2021

Een coronatoegangsbewijs in de vorm van een vaccinatiebewijs, herstel bewijs, of een negatief testbewijs is verplicht. Dit bewijs toon je in de vorm van een QR code, samen met je legitimatiebewijs.

Algemene maatregelen
– Houd tot je door de kaartcontrole bent 1,5 meter afstand van andere bezoekers.
– Was regelmatig je handen.
– Blijf thuis bij (milde) verkoudheidsklachten zoals snotteren, hoesten, keelpijn of koorts.
– Blijf thuis als je huisgenoten hebt met koorts.
– Als je niest of hoest, doe dat dan in je elleboogholte.

Kaartverkoop
– Koop je ticket het liefst online, hierdoor hebben we je gegevens gelijk in ons systeem staan.
– Als een evenement niet is uitverkocht, dan is het mogelijk om tickets aan te deur te kopen. Hiervoor dien je wel je naam, e-mailadres en telefoonnummer in te vullen bij de kassa.
– Het is voorlopig niet mogelijk om een ticket bij onze voorverkoopadressen te kopen.

Verhindering / ziekte
We stellen het op prijs als je ons tijdig aangeeft verhinderd te zijn via tickets@simplon.nl. Tot drie dagen voor het evenement is het mogelijk om het aankoopbedrag terug te ontvangen.