Tickets

1. Ik heb geen bevestigingsmail met mijn tickets (pdf) ontvangen, wat nu?

Je kunt jezelf het ticket alsnog toesturen. Log hier in op je account en ga vervolgens in het menu naar Mijn Tickets. Hier kun je je kaarten terugvinden. Nog steeds problemen? Neem dan contact op met tickets@simplon.nl.

2. Ik heb kaarten, maar ik kan toch niet komen. Kan ik mijn geld terugkrijgen?

Helaas is dit niet mogelijk. Je kunt je kaartje veilig doorverkopen via Ticketswap. Let op: wanneer een concert wordt geannuleerd, worden tickets gekocht via Ticketswap niet door ons gerestitueerd.

3. M’n printer is stuk, kan ik ook zonder papieren ticket binnenkomen?

Jazeker, graag zelfs. We kunnen scannen van je mobiel, zet wel vast je scherm op een felle stand.

4. Zijn er nog kaarten voor..?

– Wanneer een concert of evenement is uitverkocht, zetten we dit altijd zo snel mogelijk op de site. Als er geen ‘uitverkocht’ button bij het evenement staat, zijn er in principe nog kaarten.
– Is het concert wél uitverkocht, is het ook echt uitverkocht. We werken niet met reservelijsten, en bieden ook geen deurverkoop bij uitverkochte evenementen.

5. Waar kan ik kaarten kopen?

Je kunt kaarten kopen via onze website, of op de avond zelf aan de kassa (indien niet uitverkocht). Als je online koopt, krijg je een e-ticket in je mailbox.

6. Moet ik extra kosten betalen voor mijn kaartje?

Nee, Simplon hanteert geen service- of transactiekosten. De prijs die je betaalt online, is dezelfde als die je aan de avondkassa betaalt.

7. Een concert is afgelast, krijg ik mijn geld terug?

Wanneer een concert wordt afgelast kan iedereen de aankoopsom van de kaart(en) terugkrijgen tot 1 maand na de geplande datum van het concert.
Daarvoor geldt: het bedrag wordt automatisch teruggestort. De servicekosten worden niet geretourneerd.

8. Een concert is verplaatst, maar ik kan dan niet.

Bij verschoven concerten is het mogelijk om in geval van verhindering tot 1 week voor de show restitutie te verkrijgen via tickets@simplon.nl. Servicekosten worden niet geretourneerd.

9. Ik ben mijn kaarten kwijtgeraakt. Wat nu?

E-tickets die online zijn aangeschaft kun je jezelf opnieuw toesturen:  Log hier in op je account en ga vervolgens in het menu naar Mijn Tickets. Hier kun je je kaarten terugvinden.
Nog steeds problemen? Neem dan contact op met tickets@simplon.nl. Mocht je je kaartje bij een voorverkoopadres hebben aangeschaft, dan kunnen wij niks voor je doen. Kaarten worden maar één keer uitgedraaid.