Informatie

KAARTJE KOPEN
In de agenda kun je klikken op de button 'Koop Tickets'. Deze verschijnt automatisch als de voorverkoop gestart is (meestal om 10.00 uur).

VRAGEN OF PROBLEMEN?
Onderaan vind je de meest gestelde vragen (FAQ). Staat je vraag er niet tussen, dan kun je mailen met tickets@simplon.nl. Wil je iemand spreken? Tijdens kantooruren kun je bellen met 050-3184150 

VOORVERKOOP (VVK)
Je kunt je kaartje online kopen via de website. Ook is het mogelijk je kaartje bij de voorverkoopadressen te halen of aan de kassa op de avond zelf. Om online een kaartje te kopen dien je eerst een account aan te maken. Vervolgens kun je het aantal kaarten selecteren en afrekenen met iDeal, Creditcard of Paypal. We rekenen €1,00 servicekosten per ticket. Koop je kaartje altijd via deze officiële kanalen, anders betaal je vaak teveel en loop je het risico dat de kaartjes niet geldig zijn. 

Dit zijn onze voorverkoopadressen:

De Jongens van Hemmes
Steentilstraat 10
050 5891510

Simplon Jongerenhotel
Boterdiep 73-2
050 3135221 

DEURVERKOOP (DVK)
Op de avond van een event is het mogelijk om kaarten aan de deur te kopen. De prijs aan de deur is inclusief €1,00 servicekosten per ticket. 

De Algemene Voorwaarden die gelden voor onze toegangsbewijzen kun je hier lezen.

VEELGESTELDE VRAGEN (FAQ)

1. Ik heb geen bevestigingsmail met mijn tickets (pdf) ontvangen, wat nu?
Je kunt jezelf het ticket alsnog toesturen. Log hier in op je account, klik op je emailadres (linksboven) en klik op 'bekijk hier je bestelhistorie'. Klik daar op ‘stuur bevestigingsmail’ en het ticket wordt opnieuw verstuurd.
Kun je je eerdere transactie daar niet terugvinden, maar er is wel geld afgeschreven van je rekening, neem dan contact op met tickets@simplon.nl

2. Ik heb kaarten, maar ik kan toch niet komen. Kan ik mijn geld terugkrijgen?
Helaas, dit is niet mogelijk.

3. M'n printer is stuk, kan ik ook zonder ticket binnenkomen?
Ja, dat kan. Neem je transactienummer mee en een legitimatiebewijs. Het opzoeken in het systeem vertraagt helaas wel de doorstroom in de rij. Kom daarom ruim op tijd mocht je geen geprint kaartje kunnen meenemen. Bezoekers met kaartje hebben voorrang, dus het kan zijn dat je even moet wachten tot de kassa het wat rustiger heeft.

4. Zijn er nog kaarten voor..?
Wanneer een concert of evenement is uitverkocht, zetten we dit altijd zo snel mogelijk op de site. Als er geen ‘uitverkocht’ button bij het evenement staat, zijn er in principe nog kaarten.

5. Waar kan ik kaarten kopen?
Zie bovenaan.

6. Moet ik voorverkoopkosten betalen voor mijn kaartje?
Bij de voorverkoopadressen betaal je geen toeslagen, online en aan de kassa van Simplon wel.

7. Een concert is afgelast, krijg ik mijn geld terug?
Wanneer een concert wordt afgelast kan iedereen de aankoopsom van de kaart(en) terugkrijgen tot 1 maand na de geplande datum van het concert.
- Heb je online een kaartje aangeschaft, dan wordt het bedrag automatisch teruggestort. De servicekosten worden niet geretourneerd.
- Heb je kaartjes gekocht bij een van onze voorverkoopadressen, stuur dan een mail naar tickets@simplon.nl met daarin vermeld: Transactienummer, Aantal tickets, Naam, Woonplaats en Rekeningnummer. Dan wordt het bedrag z.s.m. teruggestort.

8. Een concert is verplaatst, maar ik kan dan niet.
Bij verschoven concerten is het mogelijk om in geval van verhindering restitutie te verkrijgen via tickets@simplon.nl. Servicekosten worden niet geretourneerd.

9. Ik ben mijn kaarten kwijtgeraakt. Wat nu?
E-tickets die online zijn aangeschaft kun je jezelf opnieuw toesturen:  Log hier in op je account, ga naar 'mijn account' en klik op 'bekijk hier uw bestelhistorie'. Klik daar op ‘stuur bevestigingsmail’ en het ticket wordt opnieuw verstuurd. Mocht je je kaartje bij een voorverkoopadres hebben aangeschaft, dan kunnen wij niks voor je doen. Kaarten worden maar één keer uitgedraaid.