Informatie - Simplon

Informatie

KAARTJE ONLINE KOPEN
In de agenda kun je klikken op de button ‘Koop Tickets’. Om online een kaartje te kopen dien je eerst een account aan te maken. In dit account kun je ook je eigen bestelhistorie zien en je gegevens wijzigen.

VRAGEN OF PROBLEMEN?
Onderaan vind je de meest gestelde vragen (FAQ). Staat je vraag er niet tussen, dan kun je mailen met tickets@simplon.nl. Wil je iemand spreken? Tijdens kantooruren kun je bellen met 050-3184150. 

De Algemene Voorwaarden die gelden voor onze toegangsbewijzen kun je hier lezen.

VEELGESTELDE VRAGEN (FAQ)

1. Ik heb geen bevestigingsmail met mijn tickets (pdf) ontvangen, wat nu?
Je kunt jezelf het ticket alsnog toesturen. Log hier in op je account en ga vervolgens in het menu naar Mijn Tickets. Hier kun je je kaarten terugvinden. Nog steeds problemen? Neem dan contact op met tickets@simplon.nl.

2. Ik heb kaarten, maar ik kan toch niet komen. Kan ik mijn geld terugkrijgen?
Helaas, dit is niet mogelijk.

3. M’n printer is stuk, kan ik ook zonder papieren ticket binnenkomen?
Jazeker, graag zelfs. We kunnen scannen van je mobiel, zet wel vast je scherm op een felle stand.

4. Zijn er nog kaarten voor..?
– Wanneer een concert of evenement is uitverkocht, zetten we dit altijd zo snel mogelijk op de site. Als er geen ‘uitverkocht’ button bij het evenement staat, zijn er in principe nog kaarten.
– Is het concert wél uitverkocht, is het ook echt uitverkocht. We werken niet met reservelijsten, en bieden ook geen deurverkoop bij uitverkochte evenementen.

5. Waar kan ik kaarten kopen?
Je kunt kaarten kopen via onze website, bij voorverkoopadressen of aan de kassa. Als je online koopt, krijg je een e-ticket in je mailbox.

6. Moet ik extra kosten betalen voor mijn kaartje?
Nee, Simplon hanteert geen service- of transactiekosten.

7. Een concert is afgelast, krijg ik mijn geld terug?
Wanneer een concert wordt afgelast kan iedereen de aankoopsom van de kaart(en) terugkrijgen tot 1 maand na de geplande datum van het concert.
– Heb je online een kaartje aangeschaft, dan wordt het bedrag automatisch teruggestort. De servicekosten worden niet geretourneerd.
– Heb je kaartjes gekocht bij een van onze voorverkoopadressen, stuur dan een mail naar tickets@simplon.nl met daarin vermeld: Transactienummer, Aantal tickets, Naam, Woonplaats en Rekeningnummer. Dan wordt het bedrag z.s.m. teruggestort.

8. Een concert is verplaatst, maar ik kan dan niet.
Bij verschoven concerten is het mogelijk om in geval van verhindering tot 1 week voor de show restitutie te verkrijgen via tickets@simplon.nl. Servicekosten worden niet geretourneerd.

9. Ik ben mijn kaarten kwijtgeraakt. Wat nu?
E-tickets die online zijn aangeschaft kun je jezelf opnieuw toesturen:  Log hier in op je account en ga vervolgens in het menu naar Mijn Tickets. Hier kun je je kaarten terugvinden.
Nog steeds problemen? Neem dan contact op met tickets@simplon.nl. Mocht je je kaartje bij een voorverkoopadres hebben aangeschaft, dan kunnen wij niks voor je doen. Kaarten worden maar één keer uitgedraaid.